Beam me up!

Canon EOS 700D. Ändringar i Photoshoponlinefree.com
 
Idag åkte jag och faster Lena från tekniska högskolan tillsammans till Norrtälje där mamma hämtade upp oss och färden fortsatte till Singö. 
Det var ett tag sedan jag var på landet, och väldigt väldigt länge sedan jag var här samtidigt som Lena!
Jag hoppas kunna ta många foton, läsa, slappa, sola och gå vid havet när jag är här.
Att ladda upp bilder däremot kommer bli svårt för det finns inget internet här så jag måste hotspota min mobil. Det går. Men väldigt segt. Och med 1Gb i internet kan det inte bli så super många bilder.
 
Ovan är en bild som mamma tog efter jag fixat inställningarna med henne som modell. 



Kommentarer från er.


fin bild :)

Svar: Tack ^^
vartrikareliv.blogg.se

2014-07-17 // 13:13:30
» Jenny

Coool!

Svar: ^^
vartrikareliv.blogg.se

2014-07-18 // 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback