Helgens bröllop

Canon EOS 700D, och eh, lite olika objektiv..
 
I helgen var jag på Jespers landställe nedanför Forsmark för att delta som gäst och fotograf på hans Storasyrras bröllop. Det var mycket svårare än jag trodde att fotografera på ett bröllop. Framförallt var det mer stressigt än jag trodde :P
Det här blir tredje dagen jag sitter och går igenom bilderna. Jag gjorde en rensning av mina 1700 bilder (många, I know..) och fick fram ca 270 stycken som jag gillade mer än de andra.
Igår och idag håller jag på med en andra rensning för att hitta de bilder jag vill sätta i ett fotoalbum och ge till brudparet Johanna och Natte. 
Det visste jag skulle blir svårt, att välja ut bilder, men det kommer nog bli ännu svårare när jag inser att jag kanske bara kan använda 40 bilder till boken...
 
Ska kolla om jag kan lägga upp vilka bilder jag vill från bröllopet här :)

2014-08-05 | 12:26:49 | Foto | 0 Kommentarer


Kommentarer från er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback