Färgglada ståndare och pistiller

 
En av de saker jag gillar mest med att redigera bilder är att man kan göra färgerna så mycket starkare.
Egentligen går det att fixa mer färgstarka bilder med hjälp av kameran, men det är lite mer avancerat. 
För tillfället får photoshop hjälpa mig.
Oftast använder jag mig av Photoshop Online Free som är en enklare version på internet. Den fungerar bra om man inte har photoshop eller något annat bildredigeringsprogram. Ni hittar den HÄR 



Kommentarer från er.


SVAR:
Tack så mycket! :D

Slutartiden ändras efter vädret på min kamera. Jag har för mig att jag såg på kameran att den var på 1/1000. Sjärpedjupet var på F4.. Om jag minns rätt.

Kram ♥

Svar: Okej tack för informationen. Det är bra med fint väder, då kan man ha så kort slutartid :)
vartrikareliv.blogg.se

2014-06-24 // 14:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback