TBT - Havet

Fotograf: Mamma
 
Såhär under varma dagar på ett landställe inne i landet utan närhet till en stor vattenmängd längtar jag efter min familjs landställe och havet. 
Jag är lite ledsen att jag inte har varit där åtminstone under några av dessa varma dagar. Det är inte så ofta som det är såhär varmt i Sverige så många dagar i rad, så det kanske till och med är nästan ljummet i havet ^^ 
Bilderna ovan är tagna för något år sedan på våren, tror jag, när det inte var lika varmt :P
Jag gillar Jespers landställe, men att vara här länge har fått mig att inse att jag faktiskt gillar mitt landställe också väldigt mycket. Mer än jag trodde.
Havet är allt bra härligt.



Kommentarer från er.


» mamma

Det har varit magiskt på landet. Lugnt, bara en stilla fläkt. Lagom varmt och faktiskt varmt i vattnet. Möjligt att ligga i länge säkert 20 grader vilket händer ungefär vart tionde år. I skuggan har det varit lagom varmt för linne och kortbyxor. Sitter just nu hemma i Skogås och flämtar och längtar tillbaks till landet.

2014-07-25 // 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback