I luften eller på land

 
 
> Den första bilden är en mås som tittar lite skeptiskt på mig och kameran, som om den undrar "Ska jag få någon mat eller?"  Det är ute på en lång brygga i Brighton från 2010 har jag för mig. På bryggan fanns det ett tivoli med allt som tillhör och lite till. Det fanns åkattraktioner, spelmaskiner, matstånd och förstås tillhörande fåglar.
> Den andra bilden är på en liten gråsparv som satt utanför min familjs hus i Skogås. Bilden är tagen med en gammal kompaktkamera, runt år 2007. Den satt så stilla att jag tror den var skadad. Vi lät den vara och på kvällen var den borta. Kanske flög den iväg, kanske blev den tagen av en grannkatt.. Men en fin bild av den kommer finnas för evigt. 
 



Kommentarer från er.


SV: åhh tack detsamma! :D

2014-06-25 // 14:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback